Ugrás a fő tartalomra
Flotta megoldások
Több mint 2 hónappal ezelőtt frissítve

Hol találom a Flotta megoldásokat?

Ez az első szolgáltatásunk, amit nem az alkalmazásban kell keresned, hanem az alkalmazáshoz tartozó Webapp felületén éred el webes környezetben, amit böngészőből tudsz megnyitni az alkalmazás segítségével.

Mi az a Webapp és mire jó?

A Webapp az alkalmazást kiegészítő rendszer, ahová olyan szolgáltatásokat igyekszünk fejleszteni, amik kezelése kényelmesebb lehet webes környezetben, böngészőben kezelve, mint az applikációban. Elsőként a Flotta megoldások az, ami itt debütál.

Hogyan működik a Webapp?

Nyisd meg a Webapp felületet asztali számítógéped, laptopod böngészőjéből. A megnyíló felületen egy QR kódot látsz, amit telefonod kamerájával, vagy az alkalmazásból (min. 7.2 verzió) a QR olvasó ikont megnyomva tudsz beolvasni.

A Webappba való belépéshez szükséged van Cristo vagy Eurolesing Drive regisztrációra, mivel azzal tudsz belépni a felületre. A Webappba való belépés során nincs külön regisztrációs lehetőség, azt továbbra is csak az appban tudod megtenni.

A Webapp felületén éred el a különböző szolgáltatásokat, a bal oldali menüben.

Kétféle flotta szolgáltatás érhető el az appban:

  1. Cristo Fleet Payment - a céges autóhasználattal kapcsolatos kiadások egyszerűbb kifizetéséhez, és adminisztrációjához

  2. Cristo Fleet Insight - a teljeskörű gépjármű követéshez és flottakezeléshez


Cristo Fleet Payment - egyszerű fizetés és számlázás

Levesszük a válladról az adminisztrációs terheidet, amit több autó kezelése, és a hozzájuk tartozó költségek elszámolása jelent a vállalkozásodban. Megoszthatod céges bankkártyádat és számlázási címedet kontrolláltan más Cristo vagy Euroleasing Drive felhasználókkal, akik ezt követően használni tudják majd az alkalmazásban elérhető szolgáltatásokra (pl. parkolásra, autópálya matrica vásárlásra stb.), te pedig a hónap zárásakor 1 számlát kapsz, amin minden tétel szerepel amit kollégáid a céges kártyával fizettek.

Hogyan kell adatokat rögzíteni a Fleet Payment szolgáltatáshoz?

A Webapp felületen a bal oldali menüben válaszd ki a "Flotta megoldások" menüpontot, majd a lenyíló menüben az "Adatok" feliratot.

  1. A megnyíló felületen elsőként add meg az alap adatokat, így a céged nevét és a számlaküldési e-mail címet, majd jelöld meg milyen szolgáltatások esetén engedélyezed a bankkártya- és számlázási cím használatot, végül pedig nyomj a "Mentés" gombra.

  2. A következő lapon rögzítsd céged számlázási címét, és itt se felejts el menteni.

  3. Utolsó lépésként pedig add hozzá bankkártyádat a profilhoz. Ehhez meg kell adnod a kártyához tartozó alap adatokat, majd fizetési szolgáltatónk folyamatában regisztrálni a kártyát egy 0 Ft-os tranzakcióval.

Tagok meghívása, és előfizetés a Fleet Payment szolgáltatásra

Ahhoz, hogy valaki használni tudja a rögzített számlázási adatokat és a rögzített bankkártyát, meg kell őt hívnod erre. Ehhez lépj az oldalsó menük "Tagok" menüpontjára, add meg a felhasználó Cristoban vagy az Euroleasing Drive alkalmazásban használt e-mail címét és rendszámát, majd nyomj a "Meghívó küldése" gombra.

FONTOS! Csak élő Cristo vagy Eurolesing Drive regisztrációval rendelkező felhasználót tudsz meghívni, akinél a megadott rendszámú autó is rögzítve van!

A meghívó elküldése előtt tájékoztatunk róla, hogy a meghívás (és így összerendelés) elfogadásával milyen fizetési kötelezettséged keletkezik. Az első meghívó elküldésével és annak elfogadásával a Fleet Payment előfizetésed elindul.

A Fleet Payment szolgáltatás díját a rögzített bankkártyáról vonjuk, és a számlát a rögzített számlázási címre állítjuk ki.

💡Ahhoz, hogy saját autód is megjelenjen a Flotta megoldások szolgáltatásban, saját fiókod is meg kell hívnod, mivel így tudod hozzá rendelni a rögzített bankkártyát és számlázási címet.

Fleet Payment árazása

A Fleet Payment használatának díját havonta kell megfizetni, és függ a hozzárendelt autók számától.

💵 A Fleet Payment díja nettó 750 Ft/hó/autó

🚀 Pro előfizetéssel rendelkező hozzárendelt autók esetén nettó 300 Ft/hó/autó

🎁 Fleet Insight előfizetés mellé a Fleet Payment szolgáltatás díja 0 Ft/hó/autó

Számlák elérhetősége a Fleet Payment felületén

Azok a felhasználók, akikkel megosztottad bankkártyádat, az alkalmazáson keresztül indított fizetéseik során ki tudják választani a bankkártyát. A bankkártyát kiválasztva az általad rögzített számlázási cím is kiválasztásra kerül az appban alapértelmezetten, amit a felhasználó nem tud módosítani, így minden általuk a megosztott kártyával fizetett szolgáltatás egy számlára kerül rá, amit havonta, elszámoló számlaként állítunk ki.

Ezt a számlát megküldjük az általad megadott számlázási e-mail címre, illetve letölthetővé tesszük a Webappon belül a Flotta megoldások menü "Számlák" menüpontja alatt.


Cristo Fleet Insight - több, mint flottakövető szolgáltatás

Teljeskörű flottakövető szolgáltatásra van szükséged többek közt, autó állapot megjelenítéssel (km óra állás, hibakód, akkumulátor feszültség stb.), magán és céges utak arányával, visszanézhető céges utakkal, útnyilvántartás letöltéssel? Jól jönne riasztás például a közeledő kötelező szerviz előtt? A Cristo Fleet Insight mindezt biztosítja számodra.

Hogyan tudok szerződni a Fleet Insight használatára?

Csak töltsd ki a lenti gombról elérhető adatlapot, és automatikusan előáll a Fleet Insight szerződés és Adatfeldolgozási megállapodás az e-szerződés rendszerében, amit digitálisan tudsz hitelesíteni, és mi is így írjuk alá.

Mit jelent, hogy a "Pro csomag díját a szolgáltatási díj tartalmazza" vagy nem tartalmazza?

Mivel a Fleet Insight szolgáltatás alapján a telemetriai adatok adják, így a szolgáltatás biztosításához mindenképp rendelkeznie kell a flottához rendelt autónak csatlakoztatott Beat készülékkel. Ezt jelenleg Pro előfizetéshez adjuk a felhasználóinknak használatra, illetve a Fleet Insight szolgáltatás részeként is tudjuk biztosítani. Abban az esetben, ha az kerül kiválasztásra, hogy a "Pro csomag díját a szolgáltatási díj tartalmazza", a Beateket a Fleet Insight szolgáltatásra szerződő partner számára juttatjuk el.

Mi történik a szerződéskötés után?

Az aláírt szerződéskötés után kiküldjük a szolgáltatási díjról szóló számlát, amit 8 napon belül kell megfizetni felénk. Ezt követően futárszolgálattal eljuttatjuk a szolgáltatáshoz tartozó Beateket (amennyiben a szolgáltatási díj tartalmazza a Pro csomag díját is).

Hogyan tudok autókat hozzárendelni a flottámhoz a webappban?

A Webapp felületen a bal oldali menüben válaszd ki a "Flotta megoldások" menüpontot, majd a lenyíló menüben elsőként az "Adatok" feliratot, és add meg flottád alap adatait (bankkártyát nem kötelező, ha nem kívánod használni a Fleet Payment szolgáltatást).

Ezt követően lépj a "Tagok" menüpontra, és fent az "Új tag meghívása" almenüre.

Itt add meg a felhasználó Cristoban vagy az Euroleasing Drive alkalmazásban használt e-mail címét és rendszámát, állítsd be, hogy milyen adatkörökhöz szeretnél hozzáférést kapni, majd nyomj a "Meghívó küldése" gombra.

Abban az esetben, ha a Fleet Insight szolgáltatási díja tartalmazza a Pro csomag díját is, és számodra kerültek megküldésre a Beatek, az eszközök flottához rendelése már korábban megtörténik. Ilyenkor lehetőségünk van segíteni a meghívást azzal, hogy listázzuk azokat a felhasználókat, akikhez hozzárendelésre került az eszköz ("Meghívásra váró tagok"), de még nem kerültek meghívásra a flottához.

A listában az adott elem jobb szélső részén lévő másolás ikonnal lehet másolni a felhasználó adatait (e-mail cím és rendszám), majd beállítani az adatköröket, amikhez szeretnél hozzáférni, és végül kiküldeni a meghívót.

A meghívó kiküldése után a meghívottad megkapja, és látja milyen adatkörökhöz kértél hozzáférést. A meghívó elfogadásáig a "Tagok" listájában látod a "Meghívva" státusszal. Amint elfogadja a státusza "Elfogadva"-ra vált.

Milyen adatokat láthatsz a flottához rendelt felhasználókról?

Az alábbi adatokat kérheted, és láthatod:

  • Autó adatok: az autóból származó információkat látod, mint például km óra állás, akkumulátor töltöttség, esetleges hibakód, illetve üzemanyag szint. Az adatok köre azonban gyártótól, típustól függően változhat.

  • Havi magán/céges utak aránya: a felhasználók által jelölt magán és céges utak arányát jelenítjük meg, havi bontásban.

  • Hétvégi magáncélú autóhasználat: megjelenítjük, hogy hétvégén mikor, és milyen távra használta az autót a felhasználó

  • Céges utak megjelenítése: visszanézhetővé válnak térképes nézetben a cégesnek besorolt utak, vezetési stílus elemzéssel, és eseményekkel

  • Havi útnyilvántartás: excel formában letölthetőek a havi útnyilvántartást megalapozó file-ok, amik tartalmazzák az utazások időpontját, indulási és érkezési helyét

Milyen riasztások állíthatók be?

Lehetőség van arra, hogy különböző riasztásokat kapj kiemelt, számodra fontos eseményekről. Ezeket a riasztásokat a tagok listájánál, illetve az adott flotta tagot megnyitva is látod.

Ilyen riasztás lehet például autónként beállítva a szervizciklus figyelés, amit a "Szerviz beállítások" alatt tudsz megtenni. A beállított km és időpont alapján figyelmeztetünk, hogy a szervizciklus betartásával ne legyen probléma.

Hasonló riasztás kérhető a hétvégi autóhasználatról, a megjelenő hibakódokról, vagy akár a lemerülő akkumulátorról is.

Választ kapott a kérdésére?