Ugrás a fő tartalomra
Minden kollekcióÁltalános
Hol és hogyan tudok számlázási címet beállítani?
Hol és hogyan tudok számlázási címet beállítani?
Több mint 3 hónappal ezelőtt frissítve

Profilodhoz akár több számlázási címet is felvehetsz, és azt, hogy aktuálisan melyiket szeretnéd használni, azt az egyes szolgáltatások fizetési felületén tudod kiválasztani.

Számlázási cím beállítása

A kezdő képernyő jobb felső sarkában a felhasználói profil fotódra kattintva éred el a Számlázási címek menüpontot, amelyen belül a + ikonra nyomva lehetőséged van egy, vagy több új számlázási címet megadni, vagy a már megadott számlázási adatokat módosítani.

Alapértelmezett számlázási cím beállítása

Amennyiben csak egy számlázási címet vettél fel az alkalmazásban, nincsen semmilyen teendőd, hisz ez az egy cím lesz az alapértelmezett. Ha több számlázási címet vettél fel, akkor az általad leggyakrabban használtat érdemes beállítani alapértelmezettként. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a kezdő képernyő jobb felső sarkában a felhasználói profil fotódra kattintva éred kiválasztod a Számlázási címek menüpontot, majd rányomsz a kiválasztott számlázási cím melletti csillag ikonra, amely így kék színű lesz. Fizetés során mindig a csillaggal jelölt cím fog az első helyen szerepelni.

Számlázási cím kiválasztása

Bármelyik szolgáltatásunkat is veszed igénybe, a fizetésnél tudod kiválasztani a számlázási címet, amelyikre a számlát kéred. A "+" gombra nyomva itt is van lehetőséged új számlázási címet megadni. Amennyiben nem kérsz számlát, úgy válaszd a Nem kérek számlát lehetőséget.

💡Tipp! Ha a számlázási címet meg szeretnéd változtatni, akkor kattints a Fizetés során megjelenő számlázási címre (a képen: Smartsurance Technologies Kft. 1111 Példa, Domb út 12/A), és így fog felugrani az a lista, ahol az eltárolt számlázási címeidet találod.

Mikor kapok számlát az applikációban történt kiadásaimról?

Az applikáción belüli vásárlásokról mindig e-mailben küldünk számlát, a fizetés teljesítését követően. Ez alól kivételt képez a parkolás, melyről minden hónap 1-jén egy összesített számlát fogsz kapni.

A Flotta Menedzser szolgáltatásunk szintén külön kategóriát képez, ugyanis használata során a flotta menedzser munkatárs az összes tranzakciót feltüntetve, havi elszámoló számlát kap emailben (ezt a Flotta Menedzser felületén is lehetősége van letölteni).

Számlázási cím a Flotta Menedzser használata esetén

Ha tagja vagy egy flottának, és a különböző, általad használt szolgáltatások(pl. parkolás, autópálya-matrica vásárlás) költségeit pl. a munkahelyed fedezi, akkor nincs más dolgod, mint fizetés során a flotta menedzser által veled megosztott bankkártyát kiválasztani. Mivel egy központilag regisztrált bankkártyáról van szó, ezért a számlázási címet sem neked kell megadni, hanem a flotta menedzser állítja be azt, és minden számla arra a címre fog érkezni.

Választ kapott a kérdésére?