Hol tudok általános beállításokat módosítani?
Az alapfunkciókon kívüli további beállítások a kezdő képernyő jobb felső sarkában található profil fotódra kattintva érhetőek el. Itt tudod intézni a bankkártyával és a számlázási címmel kapcsolatok beállításokat:
Bankkártyák: Itt érhetőek el és módosíthatóak a már regisztrált bankkártyáid, és itt tudsz újat regisztrálni a “+“ gombra nyomva
Számlázási címek: Itt érhetőek és módosíthatóak a már felvett számlázási címek, és itt tudsz új számlázási címet regisztrálni a “+“ gombra nyomva
A Beállítások menüpontot kiválasztva pedig be tudod állítani az applikáció nyelvét, és az applikáció alapvető működésével kapcsolatos beállításokat:
Nyelvek: Jelenleg angol és magyar nyelven érhető el az applikáció
Értesítések: Dönthetsz arról, szeretnél-e értesítést kapni személyre szabott ajánlatokról / ha fizetős patkolózónában álltál meg / ha valamilyen időjárási jelenség (pl. jégeső) veszélyeztetni autódat
Helyadatok beálltása: Engedélyezheted vagy akár le is tilthatod a helyadataidnak az elérését számunkra az applikáció használata közben (az automatikus parkoló zóna felismerés és egyéb kényelmi szolgáltatások működéséhez szükségünk van a helyadataid eléréséhez)
Hogyan tudok adatokat módosítani?
Amennyiben a regisztráció után bármilyen adatod megváltozik, mert például elköltözöl, módosul a telefonon számod, az email címed, vagy autód új rendszámot kap és nem tudod az adatot az alkalmazásban módosítani (le van lakatolva), akkor kérlek értesíts bennünket az alkalmazáson belül megtalálható Chat-en, vagy a help@hellocristo.hu címre küldött e-mailben. (Casco biztosítás esetén a lakóhely változása kihathat a biztosítás díjára, ezért mindenképp fontos, hogy értesíts bennünket a változásról.)